+31 6 11 04 01 17 | hansfoppele@mac.com
ORGANISATIE ADVIES
Wilt u de markt voor zijn èn blijven met een strategie die werkt?
Met elkaar uw winnende strategie vaststellen. Vanaf dag één werken we nauw samen om een uitvoerbare koers te bepalen die gevalideerd is bij uw klanten.
Opdrachtgevers vinden mijn werkwijze niet alleen energiek, maar ook actie- en resultaatgericht!
VERBETER MANAGEMENT
Een top presterende organisatie creëren die blijvend verbetert?
Ik zet graag mijn inhoudelijke expertise voor u in. Met mijn mensgerichte aanpak help ik u de transitie te maken naar een (meer) wendbare, innovatieve en klantgerichte onderneming.
Één die zich continu aanpast aan de toekomst.
INTERIM MANAGEMENT
Ik creëer toegevoegde waarde voor uw organisatie – of het nu gaat om algemeen, lijn-, verander-, project- of programmamanagement. Radicale klantgerichtheid, realisatiekracht, daadkracht en een pragmatische aanpak:
Daar sta ik voor.
COACHING
Om het beste uit je organisatie én je medewerkers te halen, is coaching een doeltreffend middel, zowel individuele- als teamcoaching.
Individuele coaching gaat meestal over de competenties en talenten van je medewerkers. Ieder mens is uniek en heeft zijn eigen talenten. We kijken graag op een professionele én persoonlijke manier naar je medewerkers en helpen om hen verder te ontwikkelen.
Met teamcoaching brengen we individuele talenten én teamtalenten in beeld. Zo geven we een team inzicht in zijn eigen sterke en zwakke kanten. Het team leert valkuilen te voorkomen en strategisch gebruik te maken van elkaars talenten. Ook krijgt het team advies over een optimale teamsamenstelling. Zeker voor zelfsturende teams heeft teamcoaching absolute meerwaarde.
TRAININGEN
Als trainer in samenwerking met New Sales Company een training ontwikkeld voor mensen in een uitkerings-situatie en een grotere afstand tot de arbeidsmarkt.
Als rode draad van de training is de stelling:
Neem 1 risico per dag en doe 1 ding per dag waar je bang voor bent.
Een training gericht op Houding en Gedrag, maar ook op kennis en kunde.
Vertrouwen, Verbinden en Veranderen zijn ‘key’ in dit proces, de klanten en de gemeenten worden hierbij begeleid om succesvol in de maatschappij een plek te verkrijgen.